FAQ Mijn Werkruimte

Lees onderstaand de meest gestelde vragen van Mijn Werkruimte. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op! Dan helpen we je graag verder. 

1. Servicekosten

U betaalt iedere maand servicekosten; een vergoeding voor het individuele gebruik van duurzaam opgewekte energie bestaande uit elektra, verwarming doormiddel van warmtewisselaar, water, vuil verwerking, internet aansluiting, glas bewassing, camerabewaking, schoonmaak van terrein en entrees. Deze kosten worden periodiek, achteraf verrekend op basis van de werkelijke verbruik. Deze kosten zullen door de beheerder worden gespecificeerd. Uit deze afrekening blijkt of u de afgelopen periode te veel of te weinig service hebt betaald.

2. Waarborgsom

Voor de ingangsdatum van de huur dient huurder een waarborgsom ter grootte van 1 maand huur (excl. BTW) storten. Deze waarborgsom zal na het einde van de huurovereenkomst, worden terugbetaald.

3. Betalen per automatische incasso

In de huurovereenkomst zal worden vermeld dat de huurder de maandelijkse huurverplichting bij vooruitbetaling en servicekosten per automatische incasso zal betalen. Hiertoe zal huurder een SEPA-machtiging ondertekenen.

4. Belangstelling

Heeft u interesse in dit project dan kunt u dit kenbaar maken via het inschrijfformulier. U vindt dit formulier op mijnwerkruimte.nl/inschrijfformulier/.

5. Huurverhoging

De huurovereenkomst wordt opgesteld volgens het ROZ-model 2003. De hierin genoemde berekening van de jaarlijkse huurverhoging is van toepassing.

6. Looptijd

Een huurovereenkomst wordt aangegaan voor een periode van minimaal één maand.

7. Opleveringsniveau

Dient nog gespecificeerd te worden.